Monday, October 25, 2010

class oh klass

hari ni bermulalah tugas sebagai seorang pelajar dan aku masih terkial-kial walaupun sudah hampir setengah tahun berada di pusat asasi.bila dah keluar result semua orang berpusu-pusu menghantar sms,hantar mesej dalam facebook,haih,frankly said,aku memang rimas orang tanya result aku walau segempak mana pun,btw.thnx zaki sebab wish 4 flat:),conclusion.alhamdulillah,and passed,itu sahaje.yang lainlain,tak payah tahu,biar parents and rakan yang rapat sahaje yang tahu,aku bukan apa,bukan jenis aku nak tayang result pada orang ramai.aku benci akan pujian.apatah lagi nak buat wallpost kat fb,harap maklum,sekarang tiba part nak settlekan segala jadual sebab jadual kelas aku clash,between chem dan math2,kehulur-hilir tanpa arah tujuan sebab nak jumpa advisor,dan semua orang seperti aku,kepala pusing,padahal kelas dah start,pagi tadi jumpa lecturer baru dan aku harap aku boleh adapt dengan cara dia,nampak macam tu dia jenis yang sporting dan happy-go-lucky,cool man!hahah.dan sekarang aku perlu untuk membeli segala keperluan seperti buku2 dan sebagainya,macam mana aku kene recall balik segala vocab arab and english and hope for exempted.mungkin bila dah semakin bertambah 'kesenioran' aku di pusat asasi ni,aku perlu bersikap lagi matang,tiada lagi fb dan blog yang keterlaluan.dan segala macam,lebih kepada membuat perkara sendiri.aku tak suka publisiti.maaf.bukan type aku nak meluahkan segala benda pada blog,bagi aku perkara peribadi biarlah diletak pada tempat yang sepatutnya.takot dek dibongkar dan dicemari dengan kata kata jahat oleh orang luar,mereka tidak mengenali kita sepenuhnya.dan biarlah aku dengan hanya dunia aku dan mereka dalam fantasi mereka.sekarang ni,memang aku homesick gila,rindu dengan parents padahal baru habis cuti sebulan,aku rindu adikadik aku,terimakasih ya allah atas kurniaan dan kelimpahan kebahagiaan dariMU,sekarang ni hanya memberi tumpuan pada pelajaran,tiada masa untuk bermain perasaan walaupun kadangkadang terasa hati seakan-akan goyah,tapi mampu untuk aku atasi,alhamdulillah,semoga allah sentiasa memberi kesenangan dalam setiap apa yang aku lakukan,amin;D

No comments: