Tuesday, July 3, 2012

game

Salam,

say hi to justin beber
he was excited because i've updated my blog.-.-'

apa mimpilah aku pergi update blog.malam-malam macam ni memang aku masih bertenggek depan blog sebab habit lah kot,dah selalu tidur lambat padahal family aku semua pukul 10.00pm dah tarik selimut termasuklah askar2 jepun semua* adik aku.So untuk menemani hari hari lelapku,just main game dkt fb.hihi >.<

yeah i know its lame -.-'

almost everyday aku bertenggek layan game the avengers dalam fesbuk tuh.alahai.takpernah dibueknya jang oi .okay in progress aku still level 13,tengah berusaha nak lawan-lawan allies yang lain haha sebab kesian bila dieorang guna distress call aku, agent diamante*kononyalah letak nama glamour sikit sebab nak feel artis kan.haha apa yang aku bantu hanyalah secebis sahaja disebabkan ranking aku yang rendah.so aku tengah berusahalahh ni.tolonglahh bg support sikit. Hahaahahaa*gelak annoying*

So,next week muet start (speaking) pada 10hb,berdoa agar ALLAH SWT permudahkan segala urusan.aku memanglah risau.bukan sebab nak muet tapi RISAU SEBAB APA AKU TAK RISAU NAK MUET NI.haha.pelik betul  -.-?

wishmeluck *.*

salam.