Tuesday, August 16, 2011

salam,
haha,serius tak sabar nak balik rumah,nak buat kuih nak jumpa parents nak tgk baju raya,dah berapa tahun ni haa aku tak balik rumahh *ececehh bajet rumah dekat korea je kann*

bila stay sini,aku rasa tertekan terlalu stress sebab pening fikir psl akademik,study,society,bila dah sampai tahap genting,baru aku tahu pada allah swt tempat yang sepatutnya kita berdoa.tu bermakna kita kenelahh selalu berdoa dan buat apa sahaja suruhan DIA tak kira time susah or senang.

hmm,aku selalu minta ramadhan kali ni bermakna buat aku & yes,tuhan bagi aku petunjuk,bukan senang aku nak lalui saat getir dalam hidup aku baru2 ni dengan bersendirian.setiap hari hanya mampu berdoa & berharap agar tuhan kabulkan doa aku.kadang2 bila putus asa menghimpit,cepat2 aku berfikir panjang,bermunasahabah bahawa ada lagi kejayaan yang sedang menanti kita dihadapan.and alhamduliilah one of my paper in the previous exam,i got A,the only one got A.syukur,rezeki ketabahan aku mungkin.

penat,penat dan penat memikirkan masalah dunia,serius,kau takkan berhenti dari memikirkan masalah kau.bila sibuk fikir masalah sendiri,kau pernah terfikir tak masalah dekat akhirat nnt.aku memang tabik spring dengan sorang kawan aku ni.even time problemss (banyak problem)still boleh relax cool chillaxx.muka pun tenang je.u know why?because she believes that allah is there.to help her.tapi aku.still mudah kecewa,putus asa.dan untuk membina kembali tembok2 semangat tu semestinya bukan perkara yang mudahh,susah semestinya.dan pada itu,allah adalah jalan terbaik utk kita meminta hidayah & petunjuk darinya,INSYAALLAH(:

hmm,yaaaaaaaaaaa!aku akan berusaha dengan sehabis baikkk utk next examm.(:,semoga diberi petunjuk & hidayah dr DIA.aminnn!