Friday, May 13, 2011

i love milk

Salam.

3 malam yang lepas,tengah syok tengok berita suddenly dalam tv appear satu iklan yang aku rasakan.wattaworld is it?ada berita tergempar melaporkan yang ada 4 aliens sedang berlegar di tengah2 town.so,lepas dah reda pasal berita alien tu baru aku tahu sebenarnya alien tu adalah 4 maskot flavour yang akan dilancarkan oleh dutch lady untuk dicampurkan dalam susu dutch lady nanti.disebabkan aku adalah big fans of dutch lady,dan juga peminat susu sejati.aku pun votelah satu flavour yang aku rase MEMANG MANTOP DUTCH LADY SATU DUNIA NANTI!


so,ini adalah banner yang dipromote oleh dutch lady untuk menggalakkan lagi orang ramai vote.so presenting the candidates,jeng jeng!

*of course aku vote sweet corn sebab aku rasekan perasa yang lain memang tak buat aku rase impressed.

red bean:aku tak suka aiskrim kacang merah.
melon:euww,tak pernah terfikir sampai boleh campur ke susu.
caramel toffee:sorylah aku tak makan gulagula toffee before ni
sebab manis sangat.apatah lagi bile minum susu dutchlady campur
toffee one day nanti -.-'

so.aku hope sweet corn akan menang election ni so that aku boleh support dutch lady sampai bilabila.haha.memang comel milk election kali ni sebab 'everyone' ade manifesto masing2 complete dengan lagu debut dieorang.bhahaha!so,as preparation untuk pilihanraya bila dah 21 tahun nanti,baik korang cari experience vote kat sini dulu,


p/s:selamat mengundi(:


No comments: