Thursday, March 31, 2011

we got married 2

hai sayang,jom kahwin(;

salam.
aku rasa semakin lama bertapa di rumah,semakin angau fikiran aku & boleh dikatakan hari-hari aku mimpi ngeri.*apehal ni?(:.tapi lain pula semalam.haha.kau target ape?aku rase macam nak tidur balik sampai habis mimpi aku.gila.aku mimpi aku terpilih masuk we got married sama batch dengan eunjung.bhahaha!serius.kenapa aku boleh mimpi macam tu sekali?okay kita recall balik aktiviti aku sepanjang cuti yang menyeronokkan ni.

2hari sebelum&semalam:banyak masa aku dihabiskan menonton WGM(we got married) esp khuntoria&yeongseo.probability untuk aku mimpi pasal wgm ni memang 0.99.memang tinggi.so tak musthil.

sambung balik,before that aku memang dah dapat call dari pihak wgm yang aku telah di short-listed casting untuk wgm.wahh!punyelah excited.mulemule aku tak percaye,bilefikir balik.eh.aku ni snsd ke?*bajet macam idol star korea lah tu.nak cakap aku korea,muke macam melayu.nak kate aku belajar dekat uni.of seoul tak jugak sebab aku masih lagi di pj.eh eh ape ni?setelah berfikir 99 juta kali aku pun terimalah tawaran ni walaupun tak masuk akal.peluang hidup sekali je wey.haha.excited dowh nak tengok siape will-be husband aku nanti.haha.korang agak siape?(:

then,hari yang ditunggu-tunggu pun tiba,masalahnye time tu aku still kat pj.macam mane ni?okay2 cool.pihak wgm send mesj.dia kata husband aku akan datang ke dalam pukul 12.30p.m.aku dah terketar-ketar pegang phone.biar betul?roomate aku dah terjerit-jerit nak tengok siape bakal suami aku.dah nak pukul 12.00 dah ni.roomate aku suruh buat solat dhuha.mak aih,die ingat aku nak kahwin betulbetul ke?kepale aku macam nak pecah.macam mengarut je mimpi ni.memang mengarut!

'sila tunggu di hadapan lift level 9'-wgm

dengan secepat kilat,aku sarung jubah pakai tudung semua.berlari pergi dekat lift.kelakar kot sebab mengarut gila.aku baru ingat aku level 2,disebabkan aku kene tunggu di lvl 9 aku pun berlari naik tangga.okay.dekat lift asasi ni ade dua.kiri dan kanan.tibetibe pintu lift kiri bukak.aku dah cuak.sape agaknye.boleh pulak keluar background music korea padahal tempat aku ni islamic.aigoo!ruparupanya nichkhun horvejkul!aww.aku dah menjerit melompat2 tapi suddenly keluar victoria sekali.ohh.macam mane aku boleh lupe dieorang tu couple wgm.-.-,punah harapan.then,nickhun & victoria dance lagu i'll be back.semua students menjerit kuat sebab nampak artis favourite dieorang.

lift kanan terbuka.aku malas nak layan.lantaklah sape,sebab aku rase dah macam bangbang boom.serius nonsense mimpi ni.lepas tu..aku pengsan sebab tengok soong joong ki (tengok atas) berdiri depan aku sambil tersenyum.tulah.macam tu je mimpi aku sebab yang lainlain boleh termasuk pulak mimpi aku jadi peniaga sayur*sebab harihari aku tolong ayah aku berkebun kat rumah baru.okay.the end.(:

No comments: