Wednesday, March 23, 2011

result

orang lain semua dah naik muak nak cakap pasal result,aku lagilah tahap bosan nak bebel pasal result aku,orang dok tanye macam mane result,budak spm pun jeles dengan aku sebab aku dapat more attention,tehee(:

okayokay,result?aku tak pandai pun macam korang.haha.jangan harap aku nak bagitau pointer aku sebab semua tu adalah private & confidential tapi alhamdulillah melebihi apa yang aku jangkakan.korang pernah terbayang tak macam mane keadaan orang yang terlampau gembira sampai boleh jogetjoget atas kerusi lepas tu berlari pusing satu rumah 7 kali?aku memang terkejut gila time tengok pointer tu,2 kali ganda naik dari apa yang aku expect.aku check balik no.matrix & password yang aku masukkan.*err,betulke name aku ni?*betul;betul name akulahh tu..syukur(:

yang paling tak menahan,alhamdulillah,akhirnya lepaslah segala beban aku untuk melibatkan diri daripada manamana kelas bahasa,EXIT untuk english n pass untuk arab,so lepas ni senang sikit kerja aku just focus dalam core subjects & hafazan(:,kelas taranum aku pun dah berakhir,tapi sedihlah jugak,macam mane aku nak praktis bacaan al-quran lagi lepas ni ;(,okay,tu aje .terimakasih pada lecturers,kawankawan yang banyak sangat bagi sokongan,ilmu,parents &syukur alhamdulillah.&thnx for all friends for your wishes(:

No comments: