Tuesday, March 1, 2011

i went to korea yesterday(:

harihari aku mimpi so that one day nanti aku dapat pergi korea,takpun dengan cara mudah,kalau2 aku dapat kahwin dengan artis korea sendiri,jadi anak saudara SM ke kan,dan yang paling logik sedikit,kumpul duit sendiri,menabung harihari*tapi jangan sampai termasuk duit elaun sekali,:),dulu angan-angan aku nak SANGATTT pergi mesir,mekah (aku rasa semua orang akan fikir macam tu-,-,tapi semenjak menceburkan diri dalam dunia korea,sampai jadi angau,berangan duit dan sekepul boleh pergi korea,haih!

akibat obses dengan korea,aku sanggup beli kimchi ramen yang mahal tu,aku sanggup habiskan mase layan korea,aku sanggup belajar bahase korea yang entah ape aku pun tak faham*maaf arab:(.aku buat kawan aku bosan cerita pasal korea yang mereka sendiri noob taktau apeape,lari kehulu-hilir cari video korea,tgk sbs,kbs,bukak allkpop ambil tahu pasal selebriti korea*padahal dyeorg tak pandang sebelah mate pun pada aku,tapi sebab aku dah suka,sanggup buat ape sahaja even tak tidur for the sake nak habiskan 16/20 episod korea yang panjang berjela*itu pun tak sempat except kalau kau skip tengok important part je...

aku dah buat future-to-do-list,hurm,dan salah satunya adalah honeymoon di korea*kalau duit tabung dah cukup,takpun kena cari suami kaya baru dapat pergi korea setiap minggu,kalau nak tau,everyday sebenarnya aku pergi korea,*tapi dengan cara yang menyedihkan;(,through google maps..kalau nak feel lagi,guna korea streets view,dapatlah kau rondaronda sekitar korea tapi certain places jelah,takkan rumah orang kau nak terjah sekali,kadangkadang aku berangan tibetibe aku terzoom rumah lee min hoo,tak pun lee seung gi,tak pun kim hyun jong,haha!boleh pulak hulur tangan mintak signature.*alahai bhai,berangan je lebih..

aku rase perasaan obses korea ni takkan kekal lame,tengok kawan aku yang hampir 5 tahun berkecimpung dalam dunia korea ni dah bersara awal,aku yang baru terkialkial nak ambil tahu nama setiap anggota superjunior,2pm,snsd,*hahah!,perlu ke?*tapi serius,kepada sesiapa yang masih suci,jangan sesekali korang mencube apetah lagi mendengar dgn tidak sengaja lagu korea,nescaya,memang angau sepanjang masa,agakagak kalau dengar lagu pelik selain dari malay or eng songs,cepat tutup telinga then lari ke tempat lain,.so as a conclusion,korea ni hebat sebenarnya,aku rase semua benda dieorg daebak!ekonomi,tourism,entertainment,fashion,but education tu still samarsamar lagilah,mane taknye,hiburan melebihlebih!opps,haha,ok,nak sambung holiday,daa~

No comments: