Friday, July 30, 2010

new life..

salam,berjumpa kembali..haha,hari ini baru aku menjejakkan kaki ke rumah,tu
pun setelah memikirkan 2 bulan aku meringkuk dalam uia;),btw,mmg agak penat
perjalanan td,mujur ada taufiq and naim yang temankan sepanjang perjalanan
aku pulang ke melaka,thnx guys;D,miggu depan aku start busy dengan blawk hawk engineering
utk high-committee,commitee utk majlis pelancaran gaza,kem biro tatanegara,test
speaking prac,conduct untuk choral speaking etc.etc.memang agak memenatkan tapi
bila memikirkn segala kepenatan macam berbaloi sebab bukan mudah untuk
menghadapi pengalaman sebegini time kerja nanti.(mood sedih)..last week baru habis
mid-sem examination and the conclusion is oklahh,tak nak bagi high-expectation takot kecewa nanti,bukan apa,ramai lagi budak engine yang power2 physics and math and mereka bukanlah
dikalangan calang2 pelajar,cehh!haha,kesimpulannya,life kat uia mmg best,first time masuk,mmg aku tak dapat nak adapt dengan surrounding yang agak terkawal ni,yelah,dulu
da puas terikat dengan peraturan sekolah kan,tapi ada hikmah disebalik yang berlaku,dan inilah yang terbaik utk aku;DD,\so,kesimpulannya,jom masuk uia!haha;DD,k,daa,salam

No comments: