Friday, July 16, 2010

CFSIIUM;D

salam,hye,da lame kot aku tak blogging ni.hurm,da 2 bulan aku bermastautin di pj,stakat ni,life aku mm biase,aku da mule biasekan diri kat cni,mujur ade gregarious kat cni,hehhee,btw.aku nk cite sket psl life aku kat uia ni,mmg best gile bile dpt jumpe kwn baru,rase seronok teruja semua ada,dgn classmate smue gile2,mane xnye.hnya 9 prmpuan dan slebihnya lelaki yg conquer,mmg agak kekok nak biasekan diri dgn surrounding yg ade lelaki,tp alhamdulillah,smuenya baek,aku sygkan greg kat cni,dormmate aku,ain,sharmeen,fiqah,classmate aku,groupmate aku,smuenyalah and engenius too,haha,snce jd hgh comp engenius,aku dpt rasekan ke'busy'an mula melanda,mmg aku akn tersepit time bulan2 yg akan mendatang,tp,aku cube utk biasekn diri,hidup baru dan permulaan yg baru,aku nak tebus sgale kesilapan aku time skolah dulu,ya allah bantulah hambamu ini,,doakan aku;D

LOL,
najihah jieha;D

No comments: