Thursday, July 24, 2014

sabr 1

Assalamualaikum wbt.

The best way for me handle my anger towards someone is by biarrkan ajelaaahh.malas nak serabutkan kepala bergaduh bagai.penat tahu tak nak fikir idea nak bidas apa yg pihak satu lagi cakap.lagi satu bukan cara aku nak cari pasal kalau mmg salah aku okay fine aku minta maaf,or if bukan salah aku and kau nak sangat menang,okay im sorry.ego aku taklah setinggi bintang di angkasa or sedalam lautan badai melanda *over* KECUALI kalau aku rasa someone tu memang dah melampau,memang direct aku bagi terus.kan senang.dari cakap-cakap belakang.

which one would you prefer?

entah,alhamdulillah sepanjang hidup aku tuhan jumpakan aku dengan org yang tak banyak kerenah,ada tahap kesabaran yang tinggi esp my friends and yang penting most of them having 'biarrkan ajelahhh' perangai mcm aku hahahaha.so senang,simple as A,B,C. malaslaah nak jadi jenis org yang cepaat terasaa ni even aku tahu sejak azali lagi aku ni jenis yang sensitif.lama-lama sendiri fikir matang lah kan.kadang2 aku ni pun ada terkasar bahasa and siapa tahu ada yg pernah terasa dengan words aku.kifarah dosa mungkin.

so,let us live our lives without a doubt ! yeayyy

bye

No comments: