Wednesday, October 12, 2011

kerja

salam,
                                   

setelah 2 minggu duduk di rumah dengan aktiviti harian yang berulang,siapa kata tak bosan?haa,sekarang aku rasa macam nak cari kerja,tapi parents aku macam tak galakkan sangat aku kerja,kenapa?entahlahh

so,tadi nenek aku datang rumah jalan2,lepas tu macam biasa,
n: cuti sampai bila?
j: 3 bulan nenek.hehe.(:

emak aku menyampuk,
e: dia *nama panggilan aku dkt rumah*haha,nak sangat kerja tapi taktau nak buat apa.
n: mintak tolong pakdi*uncle aku*carikan kerja,dengar tempat dia ada banyak tempat kosong.

aku pun excitedlahh,aku expect dapatlah aku kerja,cleaner pun aku reda even aku ni tak pro-chores work sangat.

e: eh,tempat adi ada kerja kosong ke mak?
n: ada,dengar kata tempat dia cari engineer lagi,tak tahu nak berapa orang.

m & j: -.-' (ada ke orang nak cari part-time engineer? dengan kondisi aku yang jahil noob lagi haa)sabar jelahh.