Sunday, August 28, 2011

what i've done

salam,

1.lepas geram marathon cerita korea.haha.so,lepas copy k-drama dari hajar,then balik rumah terus masuk hard-disk,pasang di tv,memory laptop aku hampir-hampir nyawa ikan nyahh,kau boleh bayangkan betapa banyaknyaa yang aku copy.satu k-drama boleh angkut 18.5G terus.nah!baru satu drama belum lagi yang movie lain2,pergi ambik calculator kire.

2.semalam gerak pergi jusco sebab aku sorang je yang tak beli kasut raya.alang-alang ayah aku cari sekali kasut utk atuk.kesian aku-.-',kasut murah je sebab kesian pd ayah aku,bajet lari naa tahun ni (ohh kay,tak baik menipu),geram sebab adik aku demand sangat,kasut nak air-max ,amek-kau sekali dapat beratus2.ayah aku macam tak kisah je.dah tu nak beli kasut lagi.dah tu kasut yang 2nd pun mahal jugak,dah tu ayah aku belikan jugak,aishhh,setan pun belum habis keluar penjara makk aihh nafsu membuak-buak.itu baru seorang,belum lagi yang lain,bila yang sorang dah dapat mewah,yang 2 org lain pun mengikut belakang*xcept akulah kan.haha bajett*

3.semua orang meroyan tak sabar nak raya,aku rasa mcm nak demam je haa sebab final nak dekat.amboi,time nak enjoy2 lah exam datang,memang strategik betui naa hang mai.wish me luck!

4.tak sah kalau jumpe orang yang aku kenal mesti tegur 'eh,what happened ah with ur face?',sedih aku,time nak rayaa punya main rajin dia nak datang kannn.sob2-.-

5.okay selamat hari raya kawan2,maaf zahir batin,jangan nak meroyan sangat time raya,niat kena betul baru dapat pahala okay,at the same time,rasa sayu,sebak pulak nak tinggalkan bulan ramadhan,memang rugilah kalau aku tak dapat apa2 pengajaran,rasa keinsafan pada bulan ramadhan ni.kita pun tak boleh nak expect ada lagi ke tidak bulan ramadhan tahun depan,kalaulah kita sendiri boleh nampak KEBERKATAN bulan ramadhan sendiri,mesti umat islam takkan mempersiakan.semoga kita mendapat keampunan dari-NYA,insyALLAH(: