Friday, April 15, 2011

laju woo!


uncle gua guna unifi vip20,dang triple fast superb.etc.etc.serius gua tak tipu woo.yang best ade hypptvchanels boleh gua meroyan layan lagu,movee.lu boleh download 120gb sebulan.kalah streamyx gua kat rumah mcm siput baru balik kandang.bestlah harihari gua download movee korea kan,layan k-pop,haih,memang 24/7 gua lahap internet.

gua jeling bapak gua mintak tukar unifi.dia buatbuat tersedak*buatbuat tak faham.haha.gua jeling mak gua,dia senyum aja lepas tu jeling bapak gua.haih,memang tak dapatleee.uncle gua comm.engineer,memang kena deal customer harihari,gua?haha,harihari telan nasi ambil bantal terlingkup bawah selimut.macam langit dengan bumi.bhaha.memang waras alasan takboleh tukar unifii ;(

p/s:tapi gua tengah apply bb celcom.wireless rumah buat problem,gua kena guna comp lain.semoga dapat.aminn(:

2 comments:

sheilalieya said...

yeahh mmg unifi vip20 sangat superb ! aku gune ni kat rumah hehehe

Najihah Jieha said...

mak aih sheila,meroyanlah kau yee(:,serius laju wey,aku tumpang rumah kau onlinelah.tehee;p