Monday, February 7, 2011

makan banyakbanyak,cakap kurang...

macam mane nak kurus kalau banyak makan?

pening kepale lutut aku memikirkan mcm mane nak control makan,serius,aku makan sgt banyak dan muke pun dah main tembam*sbb tu tak upload gambar.nak makan justmate5,aku takboleh telan benda bukan2 ni,dibuatnya aku kurus betul tak ke lain namenye,nak diet susah,dahla aku ni jenis tension trus cari food,sbb aku mmg tak boleh lelap mate tido petang,ape yang aku boleh buat?putus cinta?berape kali aku nak kapel maa,haha!dan aku rase ini bukan satu masalah kecik tapi penyakit yang hampir menuju ke arah obesiti,aigoo~,pagi petang aku makan nasi dalam kuantiti yang banyak,dan lauk pun banyak,tapi mujur malam aku tak makan walaupun terase nak telan nasi lagi aku tahan je,kenapee??ke sebab nak final mmg aku tension dan banyak makan,dulu mak aku selalu cakap kalau masuk u nanti kurus sbb banyak gerak,tapi aku rase vice versa lah macam kan,,haa!tolonglahhh!dan sekarang aku dalam perancangan meminta solution dari semua orang mcm mane nak handle pengambilan makanan aku ni,dan sekarang aku dalam proses pengawalan,aku dah kurangkan mkn ayam,aku lebihkan daging & ikan,sayur,tapi nasi still banyak,effect tak?aku makan breakfast,minum air kosong byk2,hurm,papehal pun hidup kene go on,yeahhh,okaylahh,aku nak pg kelass,choww

No comments: