Friday, January 28, 2011

김치라면 = kimchi ramen

안녕하세요,=hye everyone!,'apesal nak ngadengade ckp korea kann?haha,okay2,bermulalah kisah seorang pelajar korea yg kelaparan lalu membedal ape sahaje yg ade
di koperasi,nyah kau,lastlast sebijik dapat satu kimchi ramen rm2.70,boleh tahan jugak
food korea ni,daebak!thnkyou lah buat aku makan maggi type-food ni,dahla aku anti,kalau
tak fikir sebab kau nichkhun horvejkul,mmg aku tak pandang pun bendasing ni ape.
nice cover!jengjeng inilah kimchi ramen yg boleh didapati di malaysia,
takpayah susah2 bang kau nak pergi korea sane cari ramen
okay,masukkan bawang,tumis hingga sebati,blablabla..
boleh makan sekarang 즐기는 행복한 당신의 ...(:

feyna:mesti kau terliur kann*aku sengaje ambil maggi posing
mcm ni nak buat kau jeless(:,*hahah*evil laugh

memang sedap bang,mybe ni last in a lifetime aku telan maggi,
*insyallah,cubalah kalau rase mengidam(:,okay,cya in the next show jagbyeol!

No comments: