Friday, December 3, 2010

salam,haluu,tadi baru habes math quiz,blergh|;,aku pun tatau aku jawab ape td-*-,soalan pun agak tuff la kann,dah namenye pre-u,takkan still nak maintain je level soalan,papepun,hope 4 better marks laa kann,esok setelah plan berbulanbulannn*err,taktak,baru minggu lepas sebenarnya,mmg aku officially akan ke masjid india esokkk,yuhuuuuu!!excited gila en,kalau orang lain mesti pelik,grupmate aku semue dah lali dengan tempat honeymoon aku yang satu ni,dieorang cakap orang india kat sane memang dah kenal aku bulatbulat.nahh,amacam penangan aku,kalau bolehh mmg everyweek aku nak ke sane tapi bajet mcm ayah keje cop duet enn,hahaa(:,jomjomlah kawan2 kite pi masjid india,seronok pe,tapi memang bosan untuk kaum adamlahh kann,dah namenye shoppng,korang sebelah mate bajet macam nak pandang je ann,kat sane ade macamm2 tudung dan yang latestt ni*err,latest ke?tak berape lahh tapi,shawl cotton yang lembut punyaa,memang aku dah ngidamm nak beli since RAFEST lepass tapi harge mahal duhh,baek aku pusing masjid india dapat 10 helai,harge pon berpatutannn,memang gilaa syurgaa baju time bulan ramadhann,bestbesttt,macam biase,geng aku fieqah dengan aimi,duedue kaki shopping aku ponn terINFLUENCE skali,tapi berpadapada lah jugak ennn,tadelah sampai nak salah gune duet elaun nak beli benda yang tak patot,errm,apeape aku merapu ni kann,saje nak promote korang datang jumpe aku kat masjid india esokk,muahahaha!ok,choww

No comments: