Friday, November 12, 2010

nukilan untuk si jahat

hyehai,sekarang ni aku dapat rasakan hidup aku semakin lapuk,lembap dan takda rasa*err,ape aku merapu ni?'seriusly,semakin lama aku dapat rasakan kepelikan yang bergandaganda menguasai setiap salur nadi dan tulang rangka,memang gila complicated hidup aku start masuk sem2,rasa macam makin jahat pun ade.3 hari lepas ada inspection dekat s*****,aku dengan confident jalan depan makguard sambil buat muka slumber,padahal tak sedar diri tudung punye singkat(padahal takdalah sampai tayang part2 yang tak senonoh)ciss,naseb tak kene tahan,just kena follow,baek follow aku trus harihari sampai dorm,boleh jadi P.A tak berbayar aku.tengok,ayat aku punyelah jahat tapi aku cool je time kena tegur tu,aku tahu salah aku,yeye,nanti aku pakai tudung lerang besar paras lutut,jangan risau ea,aish,aku benci gila kalau orang tegur benda yang aku rasa betul,aku taulah kau memang tak sekepala dengan aku,kalau nak ajak aku buat kebaikan,tak payalah nak guna kekerasan,aish,bengang aku dengan orang macam kau,memang aku tak suke,yang kau nak emo gaban tak pasal nak tegur orang yang tak buat salah apehal?nak cakap aku jahat,takdelah sampai aku nak freehair pegi kelas,pakai baju ketat,dating tengah malam(padahal aku couple pun tidak),apetah lagi nak pakai short dalam dorm,aku rasa aku normal je macam budak skolah agame yang laen,kalau kau ingat orang nak pandang tinggi pada kau sebab kau tu alim,bertudung lerang besar,dan bermuka suci,tapi menegur dengan membuta tuli,get lost lah wey,kadangkadang aku rasa dunia sekarang dah terbalik,penuh dengan hipokrit,jangan nak marah orang yang tak cukup alim,tapi selidik dulu orang yang alim-alim kucing tuh,luar punyelah lawa tapi dalam busuk macam sampah.aku tulis ni pun rasa macam aku jahat gila,tapi apa aku peduli,benda betul,kenapa nak soroksorok?bukan munafik ke namanya tuh,aish3,harap jadilah orang yang sebetulnya di pandangan mata orang lain,jangan nak menuduh sesuka hati tanpa usul periksa,takkan kau tak tahu hukum fitnah lagi teruk dari membunuh.?lu pikirlah sendiri..

No comments: