Saturday, October 9, 2010

kejadian fantasi di ktm mid valley(;

Teringat kembali ketika aku dan hajar samdin ingin pulang ke Melaka dengan menaiki ktm ke seremban dari mid valley.kami duduk di sebuah bangku dan berposakposak mengangkat beg yang sarat dengan barang2 yang berkilo-kilo beratnya.fuh!memang penat sehinggakan aku terhuyung hayang semasa berjalan.

”jiha,cuba kau bayangkan tibatiba dalam mid ade orang letak bom..”kata hajar sambil tergelak.

”uish,kau jangan,hahah..”

aku hanya mampu tersenyum.agak seram apabila memikirkan kemungkinan itu.manekan tidak,ktm mid valley terletak berdekatan dengan mid valley dan peratus untuk kami berdua terlibat agak tinggi.haha!..

”aku da lame terfikir benda ni sejak semalam kita lepaklepak kat midvalley,cuba bayangkan semua orang berlari-lari keluar mid and time kau nak keluar ,kau jatuh and orang ramai pijak,time tu semue jadi selfish gile sebab nak selamatkan diri masingmasing,kau pulak pengsan.lepas tu pakguard pun check dalam mid and tak sedar pun kau dalam tu and die terus tutup satu mid “..

”err,ish taknak aku,takot dowh”

..hajarhajar,aku pun terfikir kejadian sehari sebelum kami pulang,ketika berada di pizza hut mid valley,ade 2 waiter gatal yang tiade insuran mate mengacau hidup kami berdua..sampai ke hari ini aku dan hajar tergelak apabila teringat kembali insiden abg pizza yang ajak berkenalan..wanted hajar!.

”haja,cube kau bayangkan penjenayah yang pasang bom kat mid valley tu adalah abang pizza yang kacau kite semalam..”

hahaha!masingmasing tergelak.memang kepala kami jadi gila mengisi masa menunggu ktm sampai.macam2 kemungkinan yang bermain di fikiran aku pada masa itu,dengan kapal terbang terhempas di hadapan kami dan mengambil kami pulang ke Melaka.haih!hope kejadian fantasi ini dijauhkan dari menjadi reality.aminn:D

No comments: