Monday, September 20, 2010

mak arab:)

tadi aku menghadap lagi satu lagi paper,paper
arab;feveret paper tuu:)bermula dari tengahari
semalam aku terperuk dalam bilik menghafal
segale formula yang aku ramal macam masuk
exam tapi ramal punye ramal alhamduliilah ade
yg mengene.haha!tulah aku cakap aku nujum
kau takpercaye(-_-')memang mulemule nak start
jawab sampai muntah hijau aku bile tengok soalan
karangan punye panjanggg.tapi belek punye
belek,bace punye bace kacang je bhai(;..lecturer
yang control klas aku agaktegas orangnye,tengok
riak muke kau da boleh angguk kepale,mase nak
start tu punye lame die explain segale rules time
nak jawab exam.aku da cuak dengan 2 jam aku
nak menyempat siapkan segale soalanbuat ajelahh,
tasempat nak kenyit kat orang sebelah sebab die pun
tengah kusyuk jawab arab.aku kire-kire dalam 10 kali
rasenye aku membeleksemua soalan tu sebab nak
isi tempat kosong mane yang masih loponglopong.
mate aku tak brani nak pusing pusing takot bertentang
matedengan lecturer tu.nanti aku pengsan tak pasal
apetah lagi nak julurkepale tengok kawankawan aku
yang hampirhampir mati dengantaraf soalan tu:*.
papehal,aku tau korang boleh buat punye sebab dalam
kelas arab aku rase aku yang paling malas nak salin
nota cantekcantek tinggal lagi 2 paper aku nak pecah
kepale,lepas tu meroyan jalanjalan pulak,aish,taksabar
rasenye nak jumpe kawankawan aku kat masjid
india,timesquare,midvalley dan laenlaen:)aku rindu
nak berdiri atas monorel,aku rindu nak baling bowling,
aku rindu nak cuci mate.ok.chow dulu bebeh!

No comments: