Sunday, September 26, 2010

life can't be described by words but you can attain it by enjoying the fullest in your life:)

salam.setelah seminggu aku berkubang di bumi pj,juga pula masa yang dinantikan oleh semua penghuni untuk melepaskan diri dari kepompong kebosanan.aku pula baru khatam menghabiskan paper final physics pagi tadi.memang kepala agak sedikit sewel selepas menjawab soalan2 tersebut.mane tidaknye,menghafal berbondol-bondol formula yang berangkai2,haio!alhamdulillah,setakat ini masih lagi normal.pagi tadi,selepas habis segala paper,aku dan hajar samdin pun merantaulah di sekitar mid valley.hanya mampu window shopping,dengan mata terkatup menahan ngantuk disebabkan terlalu obses membuat revision physics!haha,padahal..kitorang masuk hampir kesemua kedai di mid valley untuk mencari barang2 yang patut dibeli,memang nak tercabut segale urat kaki,dengan mengendong beg yang 10tan tu,boleh tercabut pinggang sekali.setelah berjam-jam menghabiskan masa untuk shopping,kitorang pun pergi ke pizza hut mengisi perut yang sudah lama berbunyi..memang kenyang gila time melantak pizza hajar memesan spagetthi bolognese meatball,dan aku melantak beberapa slice pizza,then kitorang merayau lagi di kedai-kedai berdekatan mencari barang2 yang boleh dibeli.kata hajar'wey,at leastlaa aku beli something dari tangan kosong macam ni',at last,dapat jugak hajar beli barang yang die rase die patot beli iaitu losyen nivea:)part paling terbaik time berada di tempat permainan hiburan.aku dan hajar mengahabiskan beberapa ringgit membeli token dan melantak permainan yang layak dimainkan oleh kitorang,memang best gile,time main basketball memang wajiblaa aku kalah kan,nak lawan hajar,she's the best man!:)then main counter strike,percussion games and so on:)memang terbaiklah hari ini walaupun tak banyak benda yang kitorang dapat buat,thanx hajar sebab temankan aku,kalau kau takde,mesti aku bosan gile sorang2 dalam dorm.and thanx also for others that cheering me:)

No comments: