Sunday, August 8, 2010

haha,full time activities:)






salam,sudah lame rasenye aku tak m'blogging,mmg hidup aku agak huru hara buat mase ni,haha,tapi takdelah huru hara sampai makan and minum pun tergendala:),just mase agak packed dengan discussion group and revision untuk final sem exam,speaking test aku nak dekat,magazine due date makin tibe,events utk engenius semakin bertambah,bulan puasa semakin menjelang,totally i need long time to prepare mentally and physically,but i know only 'he' can help me,dear god,totally i need u badly:(,aku baru menyelesaikan beberapa events dalam minggu ni mcm choral speaking and launching of palestine's week,haha,serius mmg seronok choral speaking bersempena english enhancement programme,serius aku sayang groupmate aku,dan yang paling seronok bile dapat conduct choral speaking 1st time dlm life aku,ini semua disebabkan mr.raj yang menyuruh aku jd conductor utk public speaking tu,(padahal brothers ramai kot-_-')tp,alhamdulillah,semua orang bg komitmen and mr.raj was happy to see our presentation:)he said good!thumbs up la weyy,haha,next launching for palestine's week,agenda yang agak perdana dalam uia,aku jadi committe sebagai pemegang bendera,mmg malam tu ramai media yang datang macam tv3,ntv7,media dari suratkhabar etc.etc.pengalaman menjadi org yang setengah penting walaupun hanya sebagai pembawa dan pemegang bendera,cehh,rase mcm vip plak:)haha,mmg banyak event pd malam tu,hati aku tersentuh melihat rintihan rakyat palestin yang meminta mereka supaya diselamatkan,aku harap penderitaan mereka akan berakhir suatu hari nanti:)

2 comments: