Friday, March 26, 2010

18 SG:DD.part1.

oh,ini bkn kisah seram or etc.etc.
paranormal mungkin?
sbb tak ramai yg m'ngalaminya
kecuali aku.ya.aku!
seperti biase,pg tadi dimana aku dminta
menemani ibuku ke sekolah
untuk m'hantar hamper smpena hari pibg :)
beselah,when u've gttg invlved wif diz social
actvties,knelah put full commtmnt ryte?
ok,then aku pun dgn proudnya mnawrkan diri
utk keluarkan kereta keluar rmah
sbb aku da legal snce aku blaja parking kat msdc tuh:d
(haha,bukit still FAILED!aiyakk~)
time zmn kejahilan aku dlu,aku suke benar
melihat gaye ibuku revrse dgn lenggok tangannya
yg b'belit2 smbil kepale t'jengah2 memndang crmin depan:)
sukee:DDDD
so,aku pun trylah rverse kan kereta kluar dr rumah,
ntah mcm mane aku t'reverse laju dan
pintu gate rumah aku yang berat/besar/besi
boleh terpelanting jauh,t'gelincir dari landasan yg asal.
nahh!part depan kereta ayah aku hbs remuk!
if kau tgk bgaimana keadaan aku ketika itu
msti kau akan join aku skali buat muke takut,yaww!
sumpah,serammlah jgak,bkn ape
bile t'bayangkan cndition ayah
aku bile tgk kereta die yg bru modified
b'tukar menjadi kereta yg bru hbs accdnt.fuhh!
haha,korang jgn jadi mcm aku.
mcm culture shock pun ade sbb ghairah
dpt drive kereta dffrnt type:(

p/s:hati2 di jalan raya:D

No comments: